23 października 2013

One year...& contest

Czas tak szybko leci i o mały włos, a przegapiłabym... U R O D Z I N Y  B L O G A! 
Dokładnie rok temu powstał pierwszy wpis. Od tego czasu na blogu pojawiło się jeszcze 59 publikacji na różne tematy, nie tylko biżuterii - mam nadzieję, że wpisy dotyczące wydarzeń również się Wam podobały.
Czym dla mnie jest blog? Dopełnieniem mojego hobby (nie lubię tego słowa, ale inaczej chyba się nie da tego wyrazić). Tyle mojej biżuterii rozeszło się bez śladu - bez zdjęcia i kilku słów opisu. Dzięki temu, że piszę bloga mam "pamiątkę" po swoich projektach i zawsze mogę do nich wrócić.  


Na pierwsze urodziny chciałabym życzyć (sobie? ciciglamour? blogowi? -> czy to się w ogóle tak odmienia???) żeby nie zabrakło czasu ani pasji do tworzenia biżuterii, pielęgnowania zainteresowań oraz prowadzenia bloga! Trzymajcie za mnie (za nas?) kciuki, żeby to był dopiero początek! Mam mnóstwo pomysłów na publikacje - tylko jak zwykle krucho u mnie z czasem.

Z tej okazji mam dla Was niespodziankę - mini konkurs. Ostatnio zaczęłam cierpieć na zanik weny - szukam inspiracji do jakiegoś projektu - kolczyków, naszyjnika, bransoletki? Dlatego zwracam się do Was z propozycją - czekam na Wasze pomysły i inspiracje do stworzenia biżuterii - z Waszych propozycji wybiorę jeden pomysł i do niego zaprojektuję biżuterię, którą otrzyma w prezencie pomysłodowca najciekawszej propozycji!
Inspiracją mogą być zdjęcia, piosenka, jakaś kreacja, co tylko Wam przyjdzie do głowy! Co Wy na to? Pomysły zgłaszajcie wysyłając wiadomość na profilu na facebook'u  https://www.facebook.com/ciciglamour

Czekam na Wasze pomysły tydzień - do 30.10.2013r.
Czas start!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz