6 sierpnia 2013

Formy Kolory - uwolnij wyobraźnię!

Dziś zapraszam Was w niezwykłe miejsce.
Jakiś czas temu szłam na bardzo ważne spotkanie (o jego efektach opowiem niedługoJ) i minęłam sklep/pracownię/miejsce, które było już zamknięte, ale od razu przykuło moją uwagę. Zaintrygowało mnie do tego stopnia, że postanowiłam się tam wybrać ponownie w godzinach otwarcia. Wcześniej jednak umówiłam się z panią Iwoną Kwasiborską (managr tego miejsca) na spotkanie, żeby jak najwięcej się dowiedzieć. A oto co wyszło z tego spotkania.

Formy Kolory – uwolnij wyobraźnię! (link do facebooka TUTAJ). 


Kolorowy i pachnący świat powstał na ul. Hożej 19 zaledwie 4 miesiące temu z inicjatywy pani Iwony Wojtas. Białe ściany, szare obicia, piękne zapachy, półki wypełnione kolorami tęczy. Miejsce pobudzające do pracy twórczej. Przyjemna atmosfera, pyszna kawa, słodkie żelki i mnóstwo inspiracji. Miejsce dla dorosłych i dla dzieci. Formy Kolory to nie jest kolejny sklep z rękodziełem. To nie jest sklep do którego wchodzisz, wybierasz co Ci się podoba i idziesz do kasy. Dlaczego? Bo żeby tam coś kupić, musisz to wpierw zrobićJ Ceramiczny cupcake gigant - chcesz kupić - świetnie, ale najpierw go pomaluj (oczywiście wszystkie potrzebne narzędzia pracy dostaniesz na miejscu). Potem należy wsadzić go do pieca i dopiero wtedy możesz go mieć.

Smakowite, kolorowe i pięknie pachące mydełka (są tak smakowite, że chętnie bym je zjadła).


Możesz sam stworzyć mydełko o zapachu, kolorze i kształcie jaki Ci się wymarzy.  W sklepie nie ma limitu czasu na stworzenie swojego mini-arcydzieła. Możesz tworzyć ile chcesz – nawet kilka dni (żaden artysta nie lubi pracować pod presją czasu;)). Panie są wyjątkowo miłe i zawsze służą pomocą. Możesz stworzyć coś dla siebie, albo dla kogoś na prezent. Sklep jest przestronny i jasny. Produkty są na każdą kieszeń - można stworzyć już rzeczy nie wydając więcej niż 20 zł. Można też napić się na miejscu kawy i coś podjeść - bo jak wiadomo praca twórcza jest wyjątkowo wyczerpująca;)

Jako młoda mama szczególną uwagę zwróciłam na możliwość zorganizowania urodzin dla dziecka. W programie jest tworzenie własnego rękodzieła, dekoracja tortu masą marcepanową i figurkami cukrowymi (oczywiście tort później przeznaczony jest do konsumpcji!) oraz zabawa z animatorem. Myślę, że to może być ciekawy pomysł na kreatywne urodziny – mój maluch musi jeszcze podrosnąć, ale za jakiś czas na pewno go tam zabiorę.
Miejsce ma w sobie dużo pozytywnej energii - to w dużej mierze dzięki twórzyni i pomysłodawczyni tej kreatywnej przestrzeni. Formy Kolory to nie tylko mydełka i ceramika możesz tam stworzyć oryginalną i niepowtarzalną świeczkę, biżuterię z koralików czy filcu. A jeśli któraś technika wyjątkowo Cię zainspiruje – możesz zapisać się na warsztaty twórczeJ


Takiego miejsca do tej pory nie widziałam w Warszawie. Idealne na spotkanie, kreatywne spędzenie czasu – i like it!
A Wy co myślicie o takiej inicjatywie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz