19 lipca 2013

Malta+neon+fimo

Inspiracją do stworzenia tych kolczyków były szklane serca, które przyjechały do mnie w prezencie aż z Malty (takie prezenty bardzo lubię☺). Trochę czasu u mnie przeleżały te koraliki, bo do końca nie wiedziałam jak je zestawić kolorystycznie. Jakiś czas temu natknęłam się w sklepie na neonowy żółty sznurek sutaszowy, i to był chyba ten element, którego mi brakowało do wykorzystania tych serc. Do tego dokopałam się w swoim składziku do granatowych koralików fimo, które uzupełniły cały projekt.






Czasem mam wrażenie, że z moimi zasobami koralikowymi, które zajmują już trochę miejsca, jest jak z ubraniami w szafie. Wisi ich tyle, ale nie ma co założyć, nic do siebie nie pasuje, jakoś brakuje pomysłu. Potem pojawia się nowa rzecz i nagle jest tyle pomysłów na różne kombinacje i jakoś takie fajniejsze te ciuchy się wydają...czy też tak macie? A w ogóle to podobają się Wam takie odważniejsze kolory? Btw - neonowe kolory są wyjątkowo modne w tym sezonie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz