8 lipca 2013

♥ KoroLove ♥

Na specjalne zamówienie - miało być kolorowo (ach to lato!). Jak już wcześniej pisałam - nie czuję się najlepiej w asymetrycznych formach. W trakcie tworzenia tych kolczyków nie do końca byłam przekonana do tego projektu. Prace rozłożyłam sobie na kilka dni. Jak czułam, że wena ucieka, zostawiałam szycie, żeby niczego nie popsuć. I chyba dobrze, bo efekt końcowy bardzo pozytwnie mnie zaskoczył.



Dodatkowo udało mi się zrobić zdjęcia przy wspaniałym oświetleniu (nie musiałam tych zdjęć w ogóle poprawiać:)). Wygląda na to, że będę musiała zainwestować w jakieś lampy, żeby zdjęcia wychodziły lepiej, może ktoś się zna i chciałby mi coś polecić?




BTW - w weekend odbył się kiermasz Urzeczenie vol. 3 na starówce - już wkrótce relacja. Znalazłam kilka prawdziwych perełek!!!

Have a nice monday!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz