10 lipca 2013

Co mnie urzekło, czyli Urzeczenie vol.3

W ten weekend przed Domem Polonii na Starym Mieście w Warszawie odbył się kiermasz Urzeczenie vol.3. Kiermasz raczej kameralny, ale i tak udało mi znaleźć kilka perełek.
Wpierw jednak muszę Was przeprosić za jakość zdjęć (a raczej nie najlepsze kadry), kiermasz odbywał się na świeżym powietrzu i było takie słońce, że często nie widziałam co dokładnie fotografuję. Jeśli zdjęcia nie oddadzą uroku fotografowanych przedmiotów, to na pewno więcej szczegółów znajdziecie pod linkami, które umieszczam przy każdym opisie. 

Do rzeczy.
SROKA to bardzo pomysłowa biżuteria wykonana z akrylu w niezliczonej ilości kolorów i kształtów. Oglądając projekty Pani Magdaleny Kopeć odniosłam wrażenie, że wszystko może być tematem biżuterii (nawet z przymrużeniem oka). Żywe kolory i połyskujący akryl pięknie prezentuje się na ręku, w uchu, czy na palcu, a jeśli jest to jeszcze pierścionek z diamentem - no, proszę - kto się nie skusi? 



Kilka stoisk dalej znalazłam biżuterię, która przeniosła mnie w czasie. Wracająca do łask sztuka haftu koralikowego, którą nasze babcie zapewne ozdabiały jeszcze guziki. Usłana Różami to biżuteria jak z epoki, wzory podobne do soutaszywch, z tym, że wszystko wyszyte z koralików (tu dopiero trzeba mieć cierpliwość!) – i w dodatku pięknie mienią się w słońcu (spójrzcie na efekt "blink" na jednym ze zdjęć). Mi najbardziej spodobały się wzory w odcieniach niebieskiego i błękitu.





Na takim kiermaszu nie mogło zabraknąć też mody – moją uwagę przykuły wspaniałe spódnice FASHIONmyLOVE z delikatnej siatki i  bawełnianej podszewki - miękkie i miłe w dotyku. Szare, brzoskwiniowe i z tego co się dowiedziałam są jeszcze w kolorze pudrowego różu. Wygląda na to, że sama sobie taką kupię – ale jeszcze nie wiem w jakim kolorze. Jest też wersja dla małych księżniczek - mama i córcia razem mogą się wystroić i ruszyć w miasto. Spódnica jest super uniwersalna – wygląda jak z tiulu, więc dodatkami można ją podrasować na jakieś bardziej eleganckie wyjście. Z drugiej strony jest tak wygodna, że z sandałami i teeshirtem nadaje się na co dzień. Bossska!



I na koniec - jak dla mnie - "wisienka na torcie" tego kiermaszu. NotGREY, czyli multikolorowe torebki i akcesoria z silikonu! Małe torebki na ramię, duże koszyki z wymiennymi materiałowymi wkładami (tak tak – kupujesz jeden koszyk, kilka wkładów i masz kilka różnych torebek!). I jeszcze te akcesoria – etui, portmonetki. Dla warszawiaków podpowiadam, że wkrótce otworzy się sklep stacjonarny na Solcu :):):). A dla gadżeciarzy - są nawet zatyczki na wejście do słuchawek mp3, ipodów, komórek itd., żeby np piasek się tam nie dostał na plaży - oczywiście w soczystych kolorach, owocowych kształtach, prezentują się wyjątkowo smakowicie. Jestem szczęśliwą właścicielką takiego pomocnego grejpfruta:) 




Życzę udanego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz