10 stycznia 2013

Limonka!

Dziś taka depresyjna pogoda... Jest zima i pada deszcz! A gdzie jest śnieg? Czemu jest tak ciepło? Te amplitudy temperatur mnie wykończą. I do tego ta szalejąca grypa!!! W związku z szarugą i totalną degrengoladą wrzucam zdjęcie bransoletki, którą zrobiłam w lato - widać po kolorach. 
Różowo - limonkowa z magnetycznym zapięciem na różowym, skórzanym rzemyku. Trochę koloru nie zaszkodzi - a co! 
 


Proponuję, żeby każdy jutro założył coś w wyrazistym kolorze - musimy sobie jakoś pomagać przy tak ponurej aurze. Może być drobny dodatek - np. limonkowa bransoletka ♥

A jak kolor nie pomoże - zawsze przecież jest czekolada...

3 komentarze:

  1. w kwestii kolorów na mnie zawsze możesz liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja chyba jutro założę coś jaskrawego żeby zaklinać samopoczucie! Czekoladę już zjadłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja znam tę bransoletkę... :D

    OdpowiedzUsuń