13 lutego 2013

Harper's Bazaar Polska!

Hurrraaa!!! Już jest! Harper's Bazaar polskie wydanie!


Pierwszy numer marcowy już jutro w kioskach. Z tej właśnie okazji we wtorek w Muzeum Narodowym w Warszawie odbyła się impreza. Jak dla mnie, impreza o dość intrygującym charakterze. W przestronnym holu muzeum mnóstwo ludzi, głównie ze świata mody i mediów. Joanna Klimas, Gosia Baczyńska, Paprocki & Brzozowski, Dawid Woliński i długo by jeszcze wymieniać. Jedni nieustannie pozują, drudzy nieustannie fotografują - show-biz w pełnej krasie. Wszyscy bardzo eleganccy. Widać, że przygotowania do imprezy trwały ładnych kilka godzin. W końcu wielki magazyn modowy przywędrował do Polski! Moje oczekiwanie co do programu imprezy rosły z każdą chwilą. W końcu wszyscy się tak szykowali... 
No i właśnie potem poczułam się trochę zagubiona, ponieważ na "program" imprezy składały się przemówienia prezesów i właścicieli, kilka słów od redaktor naczelnej. Za punkt kulminacyjny programu należy uznać przekazanie oprawionej w ramkę pierwszej okładki wydania HP Małgosi Beli - która znalazła się na okładce. Całość trwała jakieś 20 minut. I koniec. Tyle. W takim razie czas wracać do domu. 





To tyle na temat imprezy. Jednak nie - muszę napisać o jeszcze jednej rzeczy - jedzenie. Na takich bankietach zazwyczaj serwowane są drobne przekąski, i tak też stało się wczoraj - niby nic nadzwyczajnego. Jednak jedna przystawka zwróciła szczególnie moją uwagę. Dla przypomnienia - jesteśmy na bankiecie z okazji wydania pisma modowego. Wokół celebryci i osobistości z polskiego świata mody - jak wiadomo wszyscy dbają o linię i pielęgnują rozmiar 34. A tu proszę na talerzyku - ekskluzywnie podana - słonina... No nie wiem jak wy, ale ja od razu wyobraziłam sobie jakich argumentów musiał użyć dostawca cateringu, żeby przekonać organizatora imprezy do tej słoniny...

A co do samego tytułu to nie ukrywam, że bardzo mnie cieszy, że taki magazyn ma już swoje polskie wydanie. W końcu to pierwszy magazyn o modzie z USA jeszcze z XIXw. Pierwsze wydania zawierały rysunki - tak jak ta okładka z 1868 roku ♥

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Harper%27s_Bazaar

Z niecierpliwością zabieram się zatem do lektury i czekam na kolejne numery!
Trzymam kciuki i życzę powodzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz