2 grudnia 2012

Moda podbija PKiN


W tę sobotę w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbył się mikołajkowy kiermasz organizowany przez Pakamerę. Nie mogłam odmówić sobie przyjemności wędrówki między stoiskami z rękodziełem. W szczególności, że wśród uczestników znalazł się Dziki Józef ze swoimi cudownymi torebkami - zdjęcia znajdują się na ich profilu facebook'owym tutaj. Nie kupiłam - ale kuszą mnie te ręcznie wykonane torebki z doskonałej skóry. Najbardziej zachwyciła mnie prosta i klasyczna czarna torebka na ramię. Torebki są cudne, ale jak dla mnie mają jedną zasadniczą wadę - nie mają zapięcia i to powoduje, że jeszcze się waham. Za tydzień Dziki Józef ma pojawić się w M25 na Galerii próżności. Mam jeszcze kilka dni do namysłu.

W końcu również miałam okazję obejrzeć dokładnie prace kilku artystów, którym przyglądam się już od jakiegoś czasu w Internecie:

Risk made in Warsaw - ciekawe projekty ubrań z materiału, który zawsze kojarzył mi się wyłącznie z dresami, a tu proszę - spódnica, sukienka,  płaszcz, marynarka... Wszystko świetnie skrojone, wygodne i  jakie pomysłowe! Klasyka z przymrużeniem oka.

SiScolorful - wspaniałe szale, a dokładniej kominy w kolorach tęczy. Projektantki wpadły również na świetny pomysł - do każdego szalu dołączają ulotkę z inspiracjami, jak nosić takie cudo - nie tylko na szyi, ale również jako spódnicę, sukienkę - więcej szczegółów tutaj

Purol Design - mimo, że teraz na takich targach, ciężko jest znaleźć torebkę nie z filcu, to jednak te projekty naprawdę się wyróżniają - warto obejrzeć zdjęcia na profilu artystki na pakamerze tutaj.  Filc łączony ze skórą - very nice ♥

I na koniec trochę biżuterii:

KoTo Biżuteria - urocze bransoletki wykonane ze wstążek, sznurka jubilerskiego i pomysłowych aplikacji. Zrobienie takiej biżuterii nie jest skomplikowane, ale przecież liczy się pomysł.

Monika Roth - najbardziej ujęły mnie naszyjniki wykonane ze sznurków jubilerskich zaplecionych w unikalny sposób, zdjęcia na pakamerze tutaj. Wyjątkowe.

A już za tydzień w poszukiwaniu inspiracji i prezentów  - Mińska 25 - czas się udać na Przetwory i wspomnianą wcześniej, Galerię próżności. Nie mogę się już doczekać!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz